FOR LOGISTIC FOR LOGISTIC
Organizátor


ABF, a.s.

Veletrh FOR LOGISTIC

Zúčastněte se jedinečné exkurze na mobilním simulátoru společnosti DEKRA CZ

Zúčastněte se jedinečné exkurze na mobilním simulátoru společnosti DEKRA CZ

Simulátor je určen pro školení profesionálních řidičů nákladních vozidel a autobusů. Jeho srdcem je reálná kabina tahače umístěná na pohyblivé hydraulické plošině, která má místo skel projekční plátna, na která je promítáno okolní prostředí. Simulátor umožňuje využít virtuální prostředí pro nácvik jakýchkoliv krizových situací v provozu bez rizika újmy na zdraví nebo škody na majetku. Akce proběhne ve středu 11. května 2016 na Venkovní ploše před Vstupní halou I v areálu PVA EXPO PRAHA . Pro návštěvu simulátoru je nutné se zaregistrovat na  http://forlogistic.cz/program?nl_id_list__event_type=7700, přičemž je potřeba si zvolit časové rozmezí, jelikož akce probíhá od 9.00 do 17.00 hod. celkem po 40 minutách/exkurze. Po registraci Vám  dorazí na e-mail elektronická pozvánka, kterou si prosím vytiskněte, bude Vám  sloužit jako vstup na exkurzi. Využijte této jedinečné příležitosti, kterou Vám nabízíme zcela ZDARMA při registraci do pondělí 2. 5. 2016.

22.04.2016 11:15:31 více


INSTANTPLATBA DOKÁŽE ZKRÁTIT DOBU SPLATNOSTI

INSTANTPLATBA DOKÁŽE ZKRÁTIT DOBU SPLATNOSTI

Jak zajistit, aby dlouhá doba splatnosti neohrožovala vaše podnikání, představí společnost Investiční aukce. Díky její službě instantPlatba mohou podniky své prostředky získat již za 3 dny od vystavení faktury. Prostředky, které doposud měly vázané u svých odběratelů tak mohou využít pro chod a rozvoj společnosti. instantPlatba pomáhá malým a středním podnikům ustát smluvní podmínky velkých společností a zároveň dosáhnout na více zakázek.

instantPlatba již profinancovala přes 280 000 000 Kč více než 65 klientům z oboru strojírenství, energetiky, IT, logistiky, stavebnictví a dalších. Pokud vás zajímá možnost financování bez využití drahých bank a chcete získat více informací,  navštivte nás dne 11. 5. 2016 od 13 hodin v PVA EXPO PRAHA. V rámci doprovodného programu pořádaného portálem EDIZone se dozvíte nejen o současných možnostech elektronické komunikace s vašimi obchodními partnery, ale také o výhodách, které elektronizace přináší podnikové ekonomice, účetnictví a logistice.

20.04.2016 15:08:19 více


Specialista na celní problematiku na veletrhu FOR LOGISTIC

Společnost KGH Customs Services je významnou švédskou společností působící na trhu v Evropě zejména ve Skandinávii již více než 50 let. V současné době má svá zastoupení již v 11 zemích Evropy. Je předním specialistou na celní problematiku (zastupování klientů v celním řízení před celními úřady, vystavování celních dokladů, poradenství v oblasti celní problematiky, vzdělávání v celní oblasti). V rámci rozšíření své působnosti zajišťuje společnost KGH pro své klienty celní procesy jak v České republice, tak i v ostatních zemích Evropy při využití svých vlastních poboček, jakož i svých partnerských společností v zemích jako je např. Rusko, Turecko, Ukrajina, Švýcarsko, země Balkánu, atd.

 

20.04.2016 13:30:03 více


Konference s praktickými ukázkami společnosti DEKRA CZ na veletrhu FOR LOGISTIC

Problematika správného balení, uložení a zajištění nákladu je stále ožehavé téma, které nechá málo kterého účastníka přepravního procesu klidným. Vyvstává zde mnoho otazníků jak z technického hlediska, tak z hlediska právního.  Zorientovat se v rozsáhlých normách a právních předpisech a čerpat průběžně aktuálních informace pojednávající o zmíněné problematice je komplikované. Přitom si každý z nás uvědomuje jak je důležité bezchybné balení, uložení a upevnění nákladu na vozidle, a to nejenom pro bezpečnost provozu ale také pro ekonomiku a „profit“ dané přepravy.

V duchu této myšlenky společnost DEKRA CZ a.s. připravila 2. mezinárodní odbornou konferenci nazvanou „ZAJIŠTĚNÍ A ULOŽENÍ NÁKLADU NA VOZIDLE“ která se bude konat v areálu PVA EXPO Praha v Letňanech dne 12. 5. 2016 od 9:00 hod. v Konferenčním sále č. 1, Vstupní hala I.

04.04.2016 16:52:25 více


SATUM CZECH – Vaše pojištění v rukou profesionálů

SATUM CZECH je významnou makléřskou pojišťovací společností působící na území České republiky již téměř 20 let. Společnost se od svého počátku zaměřuje na oblast dopravy, což potvrzuje i portfolio klientů z oblasti dopravy a logistiky. Pro dopravce, logistické a spediční společnosti je dobře sjednané pojištění, klíčovou záležitostí, proto společnost vytváří svým klientům pojistné programy na míru na základě pečlivé analýzy situace, charakteru byznysu a smluvních vztahů s jejich zákazníky. Chrání hodnoty klientů, které vytvářejí, a pomáhá krýt rizika, která z jejich činností plynou. Specializuje se na minimalizaci rizik a tím snižování nákladů na pojistnou ochranu, optimální nastavení pojistného programu včetně nadstandardních ujednání a profesionální řešení škod včetně likvidace komplikovaných pojistných událostí v zahraničí.

04.04.2016 16:52:15 více


BEEWATEC s.r.o. – Procesy spojené s flexibilitou na veletrhu FOR LOGISTIC

Firma Beewatec nabízí flexibilní trubkový stavebnicový systém, který slouží k optimalizaci výrobních procesů, zavedení principů FIFO, Kanban, Kaizen a Lean Manufacturing. Umožňuje snadné sestavení konstrukcí jako jsou kanbanové, spádové regály, transportní vozíky, gravitační dopravníky, pracovní a montážní stoly, ale i celé výrobní linky. V našem sortimentu máme i novinku a tím je hliníkový trubkový stavebnicový systém. Velkou výhodou je o 50% nižší hmotnost a přitom vyšší nosnost. Stavebnicový hliníkový systém může nabídnout jak kruhové tak čtyřhranné profily. Kruhové profily jsou dostupné v průměru 28mm, tudíž jsou v souladu se stávajícím trubkovým systémem. Čtyřhranné hliníkové série jsou v profilových standardech 40x40 mm a 80x40 mm a je tu také čtyřhranný ocelový systém 45 x 45 mm pro nejvyšší zatížení.

21.03.2016 07:55:00 více


Kardex Remstar - automatizované skladovací systémy pro efektivní vychystávání

Kardex Remstar je jedním z předních světových výrobců automatizovaných systémů skladování a vychystávání výtahového typu ShuttleXp® a typu páternoster MegamaRS®. Můžete se těšit na moderní skladovací systémy, které umožňují co nejefektivnější skladování a vychystávání zboží. Díky flexibilní konstrukci se přizpůsobují prostorům skladu tak, aby maximálně využívaly prostor, šetřily místo, a tím i peníze. S jejich pomocí lze dosáhnout až o 80 % efektivnějšího využití skladového prostoru. Kardex představí novou generaci softwaru pro správu skladu Power Pick Global, který obsahuje celou řadu nových funkcí pro efektivnější a rychlejší vychystávání a jednodušší sdružování objednávek. Software umožňuje zlepšení materiálových toků a výrazně zkracuje prostoje obsluhy. Více na www.kardex-remstar.cz

21.03.2016 07:54:52 více


Na veletrhu FOR LOGISTIC se představí společnost ITFutuRe

ITFutuRe s.r.o. se posledních 8 let specializuje na oblast skladové logistiky pro velké i malé firmy. Vyvíjí ucelenou sadu nástrojů plusSystem, které jsou velmi úzce propojené s ekonomickým systémem Pohoda. Umožňují tak rozšířit použití systému Pohoda a stávající procesy pomáhají automatizovat. Společnost je také výhradním distributorem mobilních terminálů značky Chainway u nás a na Slovensku. Mimo jiné nabízí komplexní řešení skladů, mobilní terminály on-line napojené na Pohodu, štítkování zboží, evidenci umístění ve skladu, notifikace e-maily a sms, expedici zboží a řešení výroby.

12.02.2016 10:35:17 více


Společnost WANZL představí řízenou nápravu na veletrhu FOR LOGISTIC

K úspěchům konstrukčního týmu firmy Wanzl v Hněvotíně patří vývoj a dnes už i sériová výroba podvozků s řízenou nápravou. V případě přepravních operací byl kladen zákazníky požadavek na bezpečný průjezd logistických vláčků v zúženém prostoru uliček. Vozíky s řízenou nápravou se ukázaly jako výborné řešení, protože průjezdnost logistických vláčků a kopírování dráhy tahače se oproti standardním vozíkům s pevnými nápravami zásadně zlepšila. Jakými způsoby řešení vozíku s řízenými nápravami nabízí výraznou přidanou hodnotu, se dozvíte na veletrhu FOR LOGISTIC 2016.

05.02.2016 08:55:10 více


Řešení ORION® otevírá pro EDI dveře do nových oborů

To, že EDI není pouze doménou retailu či automotive ukazuje masivní projekt společnosti CCV Informační systémy, která je provozovatelem právě Orionu. Během loňského roku se jí podařilo do EDI komunikace zapojit hned 3 hlavní hráče v oboru e-shopů, společnosti Mall.cz, Alza.cz a Datart. Pozitivní přínosy EDI realizované v krátkém čase u těchto společností nastartovaly boom elektronické výměny dat mezi e-shopy na celém českém i slovenském trhu.

Co elektronizace znamená pro podnikovou ekonomiku, účetnictví a logistiku? Jaké jsou dnes možnosti elektronické komunikace s obchodními partnery? Je např. elektronická faktura z pohledu legislativy rovna té papírové, a pokud ano, bude tomu tak i nadále? Na tyto a mnoho dalších otázek odpoví čtyřhodinový program dne 11. 5. 2016 od 13 hodin v PVA EXPO PRAHA. Jeho moderátorem bude za pořádající portál EDIZone Petr Ondrášek, jež je jedním ze zástupců České republiky v EMSFEI (European Multi Stakeholder Forum on Electronic Invoicing) v Bruselu, poradního orgánu Evropské komise.

04.02.2016 08:17:16 více




Další
Závěrečná zpráva 2015