FOR LOGISTIC FOR LOGISTIC
Organizátor


ABF, a.s.

Veletrh FOR LOGISTIC

CHYSTÁME PRŮMYSLOVOU REVOLUCI 5.0!

Milí vystavovatelé, stávající i budoucí. Pro příští ročník PRŮMYSLOVÝCH VELETRHŮ pro Vás připravujeme řadu změn. A proč? Protože o našich veletrzích víte, ale nechodíte na ně. Protože našim cílem je zvýšit úroveň kvality a návštěvnost. Proto jsme se rozhodli pro novou strategii, kterou jsme pojmenovali jako PRŮMYSLOVOU REVOLUCI 5.0. A jak si ji představujeme? Rozšíříme řady odborných návštěvníků i vystavovatelů , aktivně budeme oslovovat návštěvníky z oborů strojírenství, automotive, logistiky, energetiky atd., spoluprací s oborovými asociacemi, svazy a organizacemi, zajištěním podpory ze strany orgánů státní správy, posílením mediální kampaně již od září formou inzerce, rozhovorů, článků, dalšími formami propagace veletrhů, které zahrnují např. billboardy, bannery, PPC kampaně. Chcete vědět více? Rádi Vám naši vizi představíme osobně. Kontaktujte naše manažery.

24.08.2016 08:32:50 více


Závěrečná zpráva z průmyslových veletrhů 2016

Setkání evropských energetiků, soutěž 3D tiskáren i jediný simulátor řízení kamionu v ČR

 

Průmyslové veletrhy přilákaly během čtyř dnů 7895 odborných návštěvníků z oblasti strojírenství, logistiky, energetiky, 3D tisku i informačních technologií. Na ploše 7000 m2 se představilo 202 vystavovatelů, z nichž 9 bylo ze zahraničí.

Doprovodný program letos nabídl mnoho zajímavých odborných akcí, např. významné setkání energetiků – 2. ročník ENERGO SUMMITu. Akce přilákala zástupce ministerstev, představitelů energetického trhu a hostů z velvyslanectví a obchodních komor z více než 14 zemí světa. Velkému zájmu doprovodného programu pro veřejnost se těšil zejména Seminář o informační a kybernetické bezpečnosti, konference Elektronické doklady efektivně nebo seminář Zajištění a uložení nákladu na vozidle s praktickými ukázkami včetně testování správného zajištění nákladu. Mezi atraktivní body doprovodného programu patřil unikátní simulátor pro výuku řidičů nákladních vozidel, přehlídka elektromobilů a také největší výstava trendů v oboru 3D tisku v ČR – 3Dexpo.

 

Závěrečnou zprávu najdete ZDE.

04.07.2016 08:18:25 více


Průmyslové veletrhy - ohlédnutí za letošním ročníkem

PRŮMYSLOVÉ VELETRHY 2016 jsou již za námi. V rámci letošního souboru proběhly veletrhy FOR INDUSTRY, FOR ENERGO, FOR LOGISTIC, FOR 3D, FOR INFOSYS  s 202 vystavovateli na hrubé výstavní ploše 7.000 m2. Souběžně se s průmyslovými veletrhy v PVA EXPO Praha uskutečníl také veletrh REKLAMA/POLYGRAF. Celkem dorazilo 13.894 odborných návštěvníků.

Po celé 4 dny byl pro návštěvníky připraven zajímavý odborný doprovodný program v 5 sálech. Vystavovatelé mohli přihlásit své novinky do již tradiční soutěže GRAND PRIX, byly také vyhlášeny nejlepší výstavní expozice v rámci soutěže TOP EXPO. V této soutěži organizátor veletrhů hodnotil nejzajímavější a nejnápaditější expozice ve dvou kategoriích: do 50m2 vyhrála společnost FLEX-Elektronářadí, s.r.o. , nad 50m2 – expozice společnosti TAJMAC – ZPS a.s. Gratulujeme všem vítězům, děkujeme vystavovatelům i návštěvníkům. Již nyní se můžete podívat na fotografie z veletrhu, brzy zveřejníme oficiální závěrečnou zprávu. O novinkách a příštím ročníku vás budeme informovat.

 

18.05.2016 14:25:55 více


Jarní průmyslové veletrhy lákají na technické novinky

V úterý 10. května odstartoval soubor letošních jarních průmyslových veletrhů. První den veletrhů patřil významnému setkání energetiků - ENERGO SUMMIT. Akce slavnostně začala  symbolickým přestřižením pásky, kterého se ujal předseda představenstva společnosti ABF, a. s. Pavel Sehnal, za ministerstvo průmyslu a obchodu ředitel odboru energetické účinnosti a úspor  Vladimír Sochor, dále prezident Hospodářské komory ČR Vladimír Dlouhý, Michaela Chaloupková, členka představenstva a ředitelka divize správa Skupiny ČEZ a ředitel Elektrotechnické asociace ČR Jan Prokš. Na hrubé výstavní ploše převyšující 7 000 m2 se prezentuje více než 200 vystavovatelů. Veletrhy FOR INDUSTRY, FOR ENERGO, FOR LOGISTIC, FOR 3D a FOR INFOSYS budou v prostorách PVA EXPO PRAHA v Letňanech probíhat až do pátku 13. 5. 2016. Návštěvníky lákají na přehlídku aktuálních trendů ve strojírenských technologiích, elektromobilitě, ukázky nových možností využití 3D technologií a virtuální reality v průmyslu a další zajímavosti napříč technickými obory.

10.05.2016 17:06:49 více


Zúčastněte se jedinečné exkurze na mobilním simulátoru společnosti DEKRA CZ

Zúčastněte se jedinečné exkurze na mobilním simulátoru společnosti DEKRA CZ

Simulátor je určen pro školení profesionálních řidičů nákladních vozidel a autobusů. Jeho srdcem je reálná kabina tahače umístěná na pohyblivé hydraulické plošině, která má místo skel projekční plátna, na která je promítáno okolní prostředí. Simulátor umožňuje využít virtuální prostředí pro nácvik jakýchkoliv krizových situací v provozu bez rizika újmy na zdraví nebo škody na majetku. Akce proběhne ve středu 11. května 2016 na Venkovní ploše před Vstupní halou I v areálu PVA EXPO PRAHA . Pro návštěvu simulátoru je nutné se zaregistrovat na  http://forlogistic.cz/program?nl_id_list__event_type=7700, přičemž je potřeba si zvolit časové rozmezí, jelikož akce probíhá od 9.00 do 17.00 hod. celkem po 40 minutách/exkurze. Po registraci Vám  dorazí na e-mail elektronická pozvánka, kterou si prosím vytiskněte, bude Vám  sloužit jako vstup na exkurzi. Využijte této jedinečné příležitosti, kterou Vám nabízíme zcela ZDARMA při registraci do pondělí 2. 5. 2016.

22.04.2016 11:15:31 více


INSTANTPLATBA DOKÁŽE ZKRÁTIT DOBU SPLATNOSTI

INSTANTPLATBA DOKÁŽE ZKRÁTIT DOBU SPLATNOSTI

Jak zajistit, aby dlouhá doba splatnosti neohrožovala vaše podnikání, představí společnost Investiční aukce. Díky její službě instantPlatba mohou podniky své prostředky získat již za 3 dny od vystavení faktury. Prostředky, které doposud měly vázané u svých odběratelů tak mohou využít pro chod a rozvoj společnosti. instantPlatba pomáhá malým a středním podnikům ustát smluvní podmínky velkých společností a zároveň dosáhnout na více zakázek.

instantPlatba již profinancovala přes 280 000 000 Kč více než 65 klientům z oboru strojírenství, energetiky, IT, logistiky, stavebnictví a dalších. Pokud vás zajímá možnost financování bez využití drahých bank a chcete získat více informací,  navštivte nás dne 11. 5. 2016 od 13 hodin v PVA EXPO PRAHA. V rámci doprovodného programu pořádaného portálem EDIZone se dozvíte nejen o současných možnostech elektronické komunikace s vašimi obchodními partnery, ale také o výhodách, které elektronizace přináší podnikové ekonomice, účetnictví a logistice.

20.04.2016 15:08:19 více


Specialista na celní problematiku na veletrhu FOR LOGISTIC

Společnost KGH Customs Services je významnou švédskou společností působící na trhu v Evropě zejména ve Skandinávii již více než 50 let. V současné době má svá zastoupení již v 11 zemích Evropy. Je předním specialistou na celní problematiku (zastupování klientů v celním řízení před celními úřady, vystavování celních dokladů, poradenství v oblasti celní problematiky, vzdělávání v celní oblasti). V rámci rozšíření své působnosti zajišťuje společnost KGH pro své klienty celní procesy jak v České republice, tak i v ostatních zemích Evropy při využití svých vlastních poboček, jakož i svých partnerských společností v zemích jako je např. Rusko, Turecko, Ukrajina, Švýcarsko, země Balkánu, atd.

 

20.04.2016 13:30:03 více


Konference s praktickými ukázkami společnosti DEKRA CZ na veletrhu FOR LOGISTIC

Problematika správného balení, uložení a zajištění nákladu je stále ožehavé téma, které nechá málo kterého účastníka přepravního procesu klidným. Vyvstává zde mnoho otazníků jak z technického hlediska, tak z hlediska právního.  Zorientovat se v rozsáhlých normách a právních předpisech a čerpat průběžně aktuálních informace pojednávající o zmíněné problematice je komplikované. Přitom si každý z nás uvědomuje jak je důležité bezchybné balení, uložení a upevnění nákladu na vozidle, a to nejenom pro bezpečnost provozu ale také pro ekonomiku a „profit“ dané přepravy.

V duchu této myšlenky společnost DEKRA CZ a.s. připravila 2. mezinárodní odbornou konferenci nazvanou „ZAJIŠTĚNÍ A ULOŽENÍ NÁKLADU NA VOZIDLE“ která se bude konat v areálu PVA EXPO Praha v Letňanech dne 12. 5. 2016 od 9:00 hod. v Konferenčním sále č. 1, Vstupní hala I.

04.04.2016 16:52:25 více


SATUM CZECH – Vaše pojištění v rukou profesionálů

SATUM CZECH je významnou makléřskou pojišťovací společností působící na území České republiky již téměř 20 let. Společnost se od svého počátku zaměřuje na oblast dopravy, což potvrzuje i portfolio klientů z oblasti dopravy a logistiky. Pro dopravce, logistické a spediční společnosti je dobře sjednané pojištění, klíčovou záležitostí, proto společnost vytváří svým klientům pojistné programy na míru na základě pečlivé analýzy situace, charakteru byznysu a smluvních vztahů s jejich zákazníky. Chrání hodnoty klientů, které vytvářejí, a pomáhá krýt rizika, která z jejich činností plynou. Specializuje se na minimalizaci rizik a tím snižování nákladů na pojistnou ochranu, optimální nastavení pojistného programu včetně nadstandardních ujednání a profesionální řešení škod včetně likvidace komplikovaných pojistných událostí v zahraničí.

04.04.2016 16:52:15 více


BEEWATEC s.r.o. – Procesy spojené s flexibilitou na veletrhu FOR LOGISTIC

Firma Beewatec nabízí flexibilní trubkový stavebnicový systém, který slouží k optimalizaci výrobních procesů, zavedení principů FIFO, Kanban, Kaizen a Lean Manufacturing. Umožňuje snadné sestavení konstrukcí jako jsou kanbanové, spádové regály, transportní vozíky, gravitační dopravníky, pracovní a montážní stoly, ale i celé výrobní linky. V našem sortimentu máme i novinku a tím je hliníkový trubkový stavebnicový systém. Velkou výhodou je o 50% nižší hmotnost a přitom vyšší nosnost. Stavebnicový hliníkový systém může nabídnout jak kruhové tak čtyřhranné profily. Kruhové profily jsou dostupné v průměru 28mm, tudíž jsou v souladu se stávajícím trubkovým systémem. Čtyřhranné hliníkové série jsou v profilových standardech 40x40 mm a 80x40 mm a je tu také čtyřhranný ocelový systém 45 x 45 mm pro nejvyšší zatížení.

21.03.2016 07:55:00 více




následující
Závěrečná zpráva 2016-330

Závěrečná zpráva 2015
Facebook